Sunday, May 30, 2010

plizz help me~~~

> saket hati!!
god!!!help me pliz..T_T
im in trouble now...really2 in trouble...urgghh!!
yeah im going home bcoz i miss my family..but at the same tym i want 2 b wif kpop..(lol -.-)

but pliz..
at my home,we used streamyx...n the 'thing'(i dunt how 2 describe) was located in my parent room..n..n...the worst thing my father will off that thing when the clock turn at 12..
(juz lyk cindrella story..lol)
arghh!!!seriously i hate that..i really2 wish when im comeback from my college i want 2 b wif kpop 24/7...huhu..but looks lyk its not bcome lyk what i wish b4 rite...huhu..*sad3*

did i have a choice??juz accept the truth...uwaa!!

6 comments:

aDi said...

aww really??i'm gonna miss this nasderella..~

nas1902 said...

im gonna miss my partner...pawar..keke...tp kn unnie..kalu dipujuk2..kadang2 bg jgk ayh tu..kna wat2 baek r...hek3

aDi said...

wow!berjaya escape nmpk??hek2..
ayh nas bukak blk bnde 2 kul bape besenye??

nas1902 said...

haha...nmpknye cm tuh r...hehe^^
bkak sok pg...kalu siang leh je nk bkak ble2 pon xpe...mlm neh...ble da tutup pintu mang xleh bkak tros r...huhu

aDi said...

ouh..urm..bersabar jela nmpknye kn nas..xkn nk ceroboh blk dorg plak kn?hee~

nas1902 said...

haha..tau xpeT_T
klu nk croboh pon xleh kot??da kunci nk msok ikot mn??haha...jd iljimae kjap...hoho...btukar!!